بسم االه الرحمن الرحیم. برش گیری از نعنا همچنان ادامه دار است ... نعنا به آن سبزی و زیبایی را زدیم, آبی اش کردیمxa0 !!! از دست ما بچه های زیست شناسی ! :) نعنا طفلک. دلم برایش سوخت... عزیزکم xa0...