
این ترم هم اندک اندک رو به پایان است ! و چند هفته ای هم هست که آزمایشگاه ها تمام شده. فعلا درگیر جزوه نوشتن هستیم. :) ان شالله امتحانات خوبی داشته باشم . چرا که مرفولوژی و تالوفیت در یک روز هستند 22 اردی بهشت امتحان مرفولوژی داشتیم ( آز) . چهارشنبه xa0 +++ نوای خوش تحقیق و پژوهش به گوش میرسد...
ادامه مطلب