
بسم االه الرحمن الرحیم. برش گیری از نعنا همچنان ادامه دار است ... نعنا به آن سبزی و زیبایی را زدیم, آبی اش کردیمxa0 !!! از دست ما بچه های زیست شناسی ! :) نعنا طفلک. دلم برایش سوخت... عزیزکم xa0...
ادامه مطلب
بنامِ خداوند ِآفریننده ی تمام گیاهان زیبا . سلام. دیروز امتحان تالوفیت ها + مورفولوژی داشتیم . دو امتحان اختصاصی در یک روز ! واقعا سخت و طاقت فرسا بود ! چقدر زود زمان سپری شدxa0 ! ناگهان ؛ چقدر زود دیر میشود....
ادامه مطلب