
بنام خدا . سلام کلاسها ما ,xa0 دارن طبق همون قانون مظلومیت بچه های زیست شناسیxa0 پیش میرن . 8 صبح . هر روز :) ولی هنوز آز بیو , آز سیستم , آز میکرو تشکیل نشدند . ان شالله این هفته تشکیل میشن. موندم بین گیاهی و جانوری . گیج xa0...
ادامه مطلب
بسم االه الرحمن الرحیم. برش گیری از نعنا همچنان ادامه دار است ... نعنا به آن سبزی و زیبایی را زدیم, آبی اش کردیمxa0 !!! از دست ما بچه های زیست شناسی ! :) نعنا طفلک. دلم برایش سوخت... عزیزکم xa0...
ادامه مطلب