
بنام خدایxa0 آفریننده ی نعنا و پونه ... بنام خدای آفرینده ی فرفیون و خرزهره ... سلام. دیروز بحث کلاس خیلی جدی بود . در مورد چند گیاه که مردم ایران اشتباها از اونا استفاده میکنن . در حالی که سرطان زا هستند. اسم یکی از اون گیاهان خرزهره بود که در جنوب رشد میکنه . و بخصوص در خوزستان بنده خودم به وفور دیدم. و دیگری فرفیون یا شیر سگ که گویا در شهرهایی مثل تبریز, مشکین شهرxa0 و سمنان یافت میشه . در مورد گیاه فرفیون باید ذکر شود که شیره ی آن به شدت سمی می باشد . و استفاده از آن به عنوان ترشی و یا خوراک...
ادامه مطلب
و برش گیری از نعنا که قرار است همچنان ادامه دار باشد ... برای جلسه بعد از عید هم باید نعنا بیاریم. به امید خدا بعد از درست شدن گوشی , عکس ها رو براتون میذارم. ♥♥♥ ان شالله نعنار رو توی یونولیت قرار دادیم. و یا یه سری شاخه های خاص که از شمال کشور تهیه میشن بنام ... البته بچه هاب محترم دانشگاه تهران از یونولیت استفاده نمیکنن. ولی خوب استاد ما از دانشگاه تهران کمی ... برامون اورده بودند. دوستانم تصاویر بسیار زیبایی تهیه کرده بودند. در این آزمایش اجزا مختلف بافت پرانشیمی نعنا مشاهده شد برش گیری از ن...
ادامه مطلب